lyckosmide

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Lyckans Smed - 8 december 2009 21:10

Har ju berättat om hur sjukt mycket jag har att göra, och det är så jäkla roligt också! Men nu är jag riktigt orolig, har helt tappat rösten och börgar känna mig riktigt hängig! Jag får bara inte bli sjuk! Har proppat i mig C-vitamin nu på eftermiddagen, trots att det antagligen redan är för sent. Nu har jag gjort en stor, och då menar jag riktigt stor, kopp av mitt favourit-te, Chai tea.

Nu ska jag kura ihop mig så jag orkar ut och arbeta i morgon.

Kram!

Av Lyckans Smed - 8 december 2009 11:10

Har varit ute i verkstaden och svetsat och bankat. Har massor att göra nu till jul. Många som vill ha julklappar nu till jul, och det är ju bara ca två veckor kvar, hjälp!!

På söndag är det marknad i Alunda och jag har massor att göra till den. Eldkorgar och ljusstakar, och så håller jag på med kransar som man kan stoppa i kronljus i, kommer att bli skitbra...

Kommer bilder sen...

Av Lyckans Smed - 8 december 2009 08:40

 


Har ju glömt att berätta att jag och Agnes var kusinvakt här om dagen. Agnes kusin, Ida, som nydligen blivit ett år kom över ett par timmar och lekte med oss. Agnes gullar, pysslar, donar och ska bära på Ida hela tiden. För att inte glömma hur sotis hon blir på henne om hon får uppmärksamhet i stället. Bådar gott för ett eventuellt syskon i framtiden?! Fast hon är ju välldigt gullig också... 



Här sitter Agnes och läser för Ida. Det är ju roligt med de små, finns inget jag kan göra för att få Ida att le så som hon gör så fort hon bara ser Agnes. Man försöker med allt, killekill, tittut, "nu kommer jag och tar dig..". Visst Det är skoj, men Agnes behöver inte ens försöka. Ida bara lyser upp liksom så fort hon ser henne!

Det gick alla fall jättebra och dem roade sig som sagt mest själva. Sedan kom Idas mor, min syster, tillbaka. Hon tog med Agnes över vägen, till dagmaman, och sedan sövde hon Ida för att kunna hålla på och greja med mig i garaget. Det är sååå mycket roligare med lite sällskap där ute.

Tack syrran!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards