lyckosmide

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Lyckans Smed - 9 december 2009 10:24

Jag har inte kommit ut i verkstaden än :( som jag trodde så har det inte direkt blivit bättre med min förkyldning idag. Rösten gör inte alls som jag vill, skulle svara i telefon när det ringde för en stund sedan och jag fick inte fram ett ljud. Halsen är som sagt värst, slemig och hostig, och skallen bara dunkar... blä!

Nä usch, det här är inte likt mig och klaga på det här viset, fy! Finns de som har det betydligt värre, med sjukdomar och annat. Men ibland får man klaga lite va, eller?

Det är ju det att det är så roligt att hålla på ute i smedjan nu, och fixa en massa till marknaden på söndag. Vill så mycket och då blir man liksom besviken när man inte orkar.

Har ju en slänt som jag håller på med också, och lägger fina stenar. Hade tänkt få klart hela nederkanten på den det här året, säger bara lycka till stina...


 


Är som sagt ingen liten slänt. Kommer ju bli kanon sen i vår när man får plantera växter och göra klart. Jag vill bara hinna snygga till lite här till höger på familjens parkering, så det inte fryser fast sedan om det nu tänker bli kallt nån gång...

Ska ta en kopp kaffe och ett par alvedon och så är det väl bara och gå ut...  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards