lyckosmide

Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

Tack av hela mitt hjärta!!!

Av Lyckans Smed - 22 maj 2010 15:55

Jag vill tacka till alla underbara och

 

åter underbara vänner och grannar som hjälpt

 

till med marknaden som jag hade förra helgen.

 

Det blev verkligen en kanonhelg och jag hade

 

aldrig klarat det utan er. Jag är rörd så mycket

 

underbara människor jag har runt mig.

 

Tack tack.....

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

24 maj 2010 09:41

Vad skönt att ni har bra folk runt er;)
Det var ju toppen att marknaden blev så bra är verkligen jätte glad för din skull:)

Hoppas att måndagen blir bra för er, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

12 juni 2010 10:32

Hoppas att allt bra hos er och att vädret är bra:) Här är det inget annat än regn så man börja bli rätt less nu.

Ha en skön helg och sköt om dig kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

14 juli 2010 12:53

Hoppas ni inte smälter i värmen:)
Men ni får ha en helt underbar skön sommar och man får passa på att njuta av den.

Stora kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

11 augusti 2010 13:54

Hej det är bara jag igen:) ville bara se om det har hänt något hos dig.
Hoppas du njuter av sommaren och ha det riktigt bra:)

ha det gott, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lyckans Smed - 15 mars 2013 13:45

  Trevlig kväll tillsammans med ett gäng killar som har fått prova på att smida ute i verkstaden. Först fick de middag som jag lagade till över en eldkorg och så fika så klart innan de fick sätta igång. Det är så roligt att ta emot en grupp som in...

Av Lyckans Smed - 19 mars 2011 08:58

...Så är jag väldigt nyfiken och se hur trädgårdsjobbet jag blev klar med i höstas kommer att se ut i sommar när alla växterna tagit sig ordentligt! Det var ett jäkla göra med alla stenar! ;)           ...

Av Lyckans Smed - 19 mars 2011 08:48


  Håller på att smider till lite rosor i väntan på vårblommorna. Är väl inte ensam om att längta efter våren nu när solen äntligen börjar värma mot kroppen. Underbart!   ...

Av Lyckans Smed - 23 november 2010 12:10


     Hejsan Alla glada i vinterkylan! Här är det senaste tillskottet i smedjan. Det är en beställning som ska till Estland, det är lite kul tycker jag ;) Där ska den sitta som utsmycknad på en husvägg ute på panelen! Det är såååååå himla kul ...

Av Lyckans Smed - 16 september 2010 10:03

   Vet inte riktigt vad jag ska kalla det för. Ampelstolpe kanske, som jag gjort på beställning. Det är en platta i botten med fyra hål för bultar. I bakgrunden står det små och stora eldkorgar!    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards