lyckosmide

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Lyckans Smed - 9 februari 2010 20:57

Den här dagen har jag ägnat åt att stå i en korglyft och hacka is på tak med en slägga i ett samhälle. Bra mör i armarna nu så det ska bli gott med en välförtjänt kopp te och kolla på House. Till hör ju då också ett par mackor ;-)

Jag har kommit på att jag är riktigt jäkla beroende av mat, och socker, och allt vad man nu kan stoppa i sig. Det är helt sjukt! Det enda jag tänker på är vad vad jag ska och vad jag inte ska äta. Jag har nämligen försökt att hålla mig helt ifrån kakor och socker ett par veckor, vilket inte går så där superbra. Mycket svårare än jag någonsin kunnat föreställa mig! Det är inte det att jag är tjock eller så, det är mera det att jag vill rena min kropp lite från socker och inte vara beroende, eller vad man nu ska kalla det. Jag har mått bättre och varit mycket piggare, men jag kan förståss inte sluta tänka på goda kakor och baksmet och mmmmm....

nä, te med honung i blir det. Det mesta socker jag får för nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Reklam


Skapa flashcards