lyckosmide

Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Snöskottning igen!

Av Lyckans Smed - 19 januari 2010 14:33

Vardag, jo ja tackar ja ;-) Igår satte det ju igång och snöa igen så idag har det blivit snöskottning igen i stället. Det gör inget alls, är kul tycker jag, men det var ju det här med tillverkningen...

Haha... ja, det är bara ta nya tag i morgon!

 
 
Ingrid

Ingrid

19 januari 2010 17:59

Självfallet är det ok att länka till mig,,, jag har gjort detsamma med dig,, lättare att kika in oftare om du finns i min favourit-lista =)
Så ni har fått snö ni... inte vi, men varmare har det blivit, och det är jag GLAD för !!
Går bättre med träningen då!
Ha det gott, så hörs vi igen ..
/Ingrid

http://iddeh.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

21 januari 2010 13:28

Visst är det konstigt när man väl planera vad man skall göra att det inte riktigt bli så hihi.
Och att du tycker det är roligt att skotta snö förstår jag inte hihi det är så tråkigt.

Ha nu en skön dag och va rädd om dig, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lyckans Smed - 15 mars 2013 13:45

  Trevlig kväll tillsammans med ett gäng killar som har fått prova på att smida ute i verkstaden. Först fick de middag som jag lagade till över en eldkorg och så fika så klart innan de fick sätta igång. Det är så roligt att ta emot en grupp som in...

Av Lyckans Smed - 19 mars 2011 08:58

...Så är jag väldigt nyfiken och se hur trädgårdsjobbet jag blev klar med i höstas kommer att se ut i sommar när alla växterna tagit sig ordentligt! Det var ett jäkla göra med alla stenar! ;)           ...

Av Lyckans Smed - 19 mars 2011 08:48


  Håller på att smider till lite rosor i väntan på vårblommorna. Är väl inte ensam om att längta efter våren nu när solen äntligen börjar värma mot kroppen. Underbart!   ...

Av Lyckans Smed - 23 november 2010 12:10


     Hejsan Alla glada i vinterkylan! Här är det senaste tillskottet i smedjan. Det är en beställning som ska till Estland, det är lite kul tycker jag ;) Där ska den sitta som utsmycknad på en husvägg ute på panelen! Det är såååååå himla kul ...

Av Lyckans Smed - 16 september 2010 10:03

   Vet inte riktigt vad jag ska kalla det för. Ampelstolpe kanske, som jag gjort på beställning. Det är en platta i botten med fyra hål för bultar. I bakgrunden står det små och stora eldkorgar!    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Reklam


Skapa flashcards