lyckosmide

Direktlänk till inlägg 11 december 2009

En bakteriedödande hutt!

Av Lyckans Smed - 11 december 2009 20:16

Nu e jag helt slut av allt hostande. Har hostat i princip hela natten till och från och ett antal hostattacker under dagen också. Bra träning i och för sig för bål och rygg, men det blir som lite mycket på en gång. Börjar bli lite orolig för lungorna, känns liksom som dom ska hoppa ut ur halsen emellanåt. Men kan Stina hålla sig lugn och vila då då, när hon gnäller så mycket om hur hängig hon är...?

Nja, typiskt mig. Ska bara, ska bara... Var ju så dålig för ett tag sedan när jag hade sådana problem med sköldkörteln så nu tycker jag ju att jag är pigg, fast jag egentligen inte alls är det har jag förstått.

Ska va bra med en sup, eller hutt, har jag hört så jag tänkte prova med det nu. Tänker inte vara sjuk alla fall ;-)

Trevlig helg!

 
 
Viveca

Viveca

11 december 2009 21:59

Krya på dig och tack för kommentarer hos mig! Länkar till dig, hoppas det är ok.

http://perasperaadastra.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

12 december 2009 00:20

Ja visst skulle de passa in i badrummet! Skulle nog bli jätte fint!

ps.Vill äta upp ditt pepparkakshus haha!

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

 
brizen

brizen

12 december 2009 04:05

Fy då:/
Krya på.. hoppas det blir bättre snart.

Kram/B

http://www.brizen.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

12 december 2009 13:35

Men usch för att hosta så!! En kompis till mig hostade så mycket så hon inte kunde sova. Hon ringde till vårdcentralen och fick hostmedicin (proxilana). Riktigt starka grejer! Sen sov hon som ett barn :-)

Hoppas du kryar på dig fort

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lyckans Smed - 15 mars 2013 13:45

  Trevlig kväll tillsammans med ett gäng killar som har fått prova på att smida ute i verkstaden. Först fick de middag som jag lagade till över en eldkorg och så fika så klart innan de fick sätta igång. Det är så roligt att ta emot en grupp som in...

Av Lyckans Smed - 19 mars 2011 08:58

...Så är jag väldigt nyfiken och se hur trädgårdsjobbet jag blev klar med i höstas kommer att se ut i sommar när alla växterna tagit sig ordentligt! Det var ett jäkla göra med alla stenar! ;)           ...

Av Lyckans Smed - 19 mars 2011 08:48


  Håller på att smider till lite rosor i väntan på vårblommorna. Är väl inte ensam om att längta efter våren nu när solen äntligen börjar värma mot kroppen. Underbart!   ...

Av Lyckans Smed - 23 november 2010 12:10


     Hejsan Alla glada i vinterkylan! Här är det senaste tillskottet i smedjan. Det är en beställning som ska till Estland, det är lite kul tycker jag ;) Där ska den sitta som utsmycknad på en husvägg ute på panelen! Det är såååååå himla kul ...

Av Lyckans Smed - 16 september 2010 10:03

   Vet inte riktigt vad jag ska kalla det för. Ampelstolpe kanske, som jag gjort på beställning. Det är en platta i botten med fyra hål för bultar. I bakgrunden står det små och stora eldkorgar!    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards