lyckosmide

Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Gårdagens bakning!

Av Lyckans Smed - 26 november 2009 12:29

Ja, som sagt så fyller Agnes kusin år i morgon, fredag, och i går var vi där och skulle baka. Jag mådde inte så bra och var inte till någon nytta alls, Agnes däremot var med överallt och "hjälpte till" med allt!


  


Ha, det där såg jag allt, din lilla provsmakare!!

Agnes skulle prompt ha med sig sin egen lilla nalleform hemifån när vi åkte. Det blev en riktigt god nallekaka... antar jag alla fall för den försvann i ett nafs när vi fika efter bakningen ;-)


        


Sedan lekte Agnes med lillkusinen en massa och skulle hela tiden ha just det som kusin Ida hadde ;-) Men hon är så stolt över Ida ändå och vill gosa, krama och ha henne i knät hela tiden..


   


Sååå himla söta! Agnes med sina stora bruna ögon, och Ida med sina klarblå!!

Kram på er sötisar!!!   

 
 
stina

stina

26 november 2009 18:28

Vilka fina pepparkaksögon din dotter har!

http://enenkelstina.bloggagratis.se

 
Brizen

Brizen

4 december 2009 00:37

Så otroligt gulligt så man känner en tår i ögat:)

Kram/B

http://brizen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lyckans Smed - 15 mars 2013 13:45

  Trevlig kväll tillsammans med ett gäng killar som har fått prova på att smida ute i verkstaden. Först fick de middag som jag lagade till över en eldkorg och så fika så klart innan de fick sätta igång. Det är så roligt att ta emot en grupp som in...

Av Lyckans Smed - 19 mars 2011 08:58

...Så är jag väldigt nyfiken och se hur trädgårdsjobbet jag blev klar med i höstas kommer att se ut i sommar när alla växterna tagit sig ordentligt! Det var ett jäkla göra med alla stenar! ;)           ...

Av Lyckans Smed - 19 mars 2011 08:48


  Håller på att smider till lite rosor i väntan på vårblommorna. Är väl inte ensam om att längta efter våren nu när solen äntligen börjar värma mot kroppen. Underbart!   ...

Av Lyckans Smed - 23 november 2010 12:10


     Hejsan Alla glada i vinterkylan! Här är det senaste tillskottet i smedjan. Det är en beställning som ska till Estland, det är lite kul tycker jag ;) Där ska den sitta som utsmycknad på en husvägg ute på panelen! Det är såååååå himla kul ...

Av Lyckans Smed - 16 september 2010 10:03

   Vet inte riktigt vad jag ska kalla det för. Ampelstolpe kanske, som jag gjort på beställning. Det är en platta i botten med fyra hål för bultar. I bakgrunden står det små och stora eldkorgar!    ...

Skapa flashcards