lyckosmide

Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Till den som lyssnar...

Av Lyckans Smed - 22 november 2009 20:25

"Gud gav oss EN mun och TVÅ öron, justv av den anledningen att vi ska lyssna dubbelt så mycket som vi pratar".

 

Tack vännen för att du lyssnar

 
 
Ingen bild

Vännen

22 november 2009 20:32

Detsamma till DIG ;-)

 
stina

stina

22 november 2009 21:03

Kloka ord.

http://enenkelstina.bloggagratis.se

 
Kommandoran

Kommandoran

23 november 2009 21:06

Så sant! Ibland skulle jag vilja sätta en stor, gul post-it-lapp i pannan med just de orden, och demonstrera detta budskap. För visst är det lite mer intressant med människor som är bättre på att lyssna än att prata? Hej svejs!

http://kommandoran.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lyckans Smed - 15 mars 2013 13:45

  Trevlig kväll tillsammans med ett gäng killar som har fått prova på att smida ute i verkstaden. Först fick de middag som jag lagade till över en eldkorg och så fika så klart innan de fick sätta igång. Det är så roligt att ta emot en grupp som in...

Av Lyckans Smed - 19 mars 2011 08:58

...Så är jag väldigt nyfiken och se hur trädgårdsjobbet jag blev klar med i höstas kommer att se ut i sommar när alla växterna tagit sig ordentligt! Det var ett jäkla göra med alla stenar! ;)           ...

Av Lyckans Smed - 19 mars 2011 08:48


  Håller på att smider till lite rosor i väntan på vårblommorna. Är väl inte ensam om att längta efter våren nu när solen äntligen börjar värma mot kroppen. Underbart!   ...

Av Lyckans Smed - 23 november 2010 12:10


     Hejsan Alla glada i vinterkylan! Här är det senaste tillskottet i smedjan. Det är en beställning som ska till Estland, det är lite kul tycker jag ;) Där ska den sitta som utsmycknad på en husvägg ute på panelen! Det är såååååå himla kul ...

Av Lyckans Smed - 16 september 2010 10:03

   Vet inte riktigt vad jag ska kalla det för. Ampelstolpe kanske, som jag gjort på beställning. Det är en platta i botten med fyra hål för bultar. I bakgrunden står det små och stora eldkorgar!    ...

Skapa flashcards