lyckosmide

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Lyckans Smed - 14 november 2009 22:27

Japp i morgon bär det av, ska bli så himla gott! Kurrar redan i magen och jag har inte ätit på hela dagen för att spara mig... Det där var självklart INTE sant. Jag har ätit EXTRA mycket idag för att få igång magen tills imorgon ;-) 

Vi ska äta buffe på viltbordet som de har där nu. Hur många gånger måste man klara av att ta om mat för att en buffé ska vara godkänd egentligen? Kanske inte något som jag behöver oroa mig för?!

Återkommer om läckerheterna...

Av Lyckans Smed - 14 november 2009 21:11

    


Hallå!

Här kommer det bilder från smidesutställningen jag hade idag på en mini-mässa. Stod där tillsammans med några anra kvinnor som ställde ut och sållde sina saker. Det var kläder, smycken aloe vera, inredningssaker och så jag med mitt smide.

Det var skoj och träffa dem och vi har redan börjat spåna på att ha något större evengemang i början på nästa år. Vi prata om att ha en hel hantverksmässa/marknad med massor av hantverkare av olika slag och även annan försäljning och modvisning, prova på att smida mm. Det kommer att bli riktigt bra, och roligt!

Ha en trevlig kväll och lycka till er alla!

Av Lyckans Smed - 14 november 2009 08:40

Hejsan!

Idag mellen 11-15 i Hökhuvud byggdegård (Uppskedika), är det ett gäng kvinnliga förstegare som har utsällning med sina grejer. Det är allt i från inredningsprodukter till aloe vera och så jag med mina smidesprodukter. Hökhuvud ligger mellan Östhammar och Gimo. Varmt Välkomna!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards