lyckosmide

Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Lyssna på dig själv!

Av Lyckans Smed - 12 november 2009 10:05

Himla snack om svininfluensan, vilken hysteri! Hörde om någon som fått en smäll i kön till att ta sprutan, och en sjuksyrra som blev hotat när vaccinet var slut. Vad är det med människor. Köa och bråka för att spruta in gift i kroppen bara på grund av sin dödsångest?! Vakna upp! Ni har ju bara hört ena sidan av vaccinet i media, va lite kritiska och ha en egen åsikt! I det här läget som det är nu är det ingen fara, visst kan det ändra sig man får vara öppen, men VAKNA UPP!!!

 
 
Glimz

Glimz

12 november 2009 10:26

Stackars Nasse, tycker så synn om honom, rena rama mobbingen :( Å tack för mycket fin underhållning. Du är väldigt duktig på att smida!
All Lycka till dig!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yonzter

12 november 2009 13:42

Bra sagt! Känns mkt spännande med ett samarbete också.
Hör av dig när du talat med kommunen. Mvh j

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

12 november 2009 18:39

Tusen tack för din kommentar:)
Vad fina saker du har gjort super roligt att du har startat eget och få syssla med det du gillar.
Westernridning är ju jätte roligt att titta på tycker jag, rider inte själv.
Ha nu en super skön kväll kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Malin Hedén

Malin Hedén

12 november 2009 22:10

Får jag svininfluensan så var det meningen ;-). Hellre SVINsjuk än DÖDSsjuk av ett vaccin man inte vet så mycket om.
Media om trettio år:
"Kära medborgare! Vi har nyss upptäckt att de som vaccinerade sig för svininfluensan 2009 kommer endast att leva ett år till pga att de utvecklat aggressiv cancer. De som överlever kommer bli blinda och döva".
NEJ TACK *asgarv*!

http://www.malinheden.se

 
fashionhaggan

fashionhaggan

12 november 2009 22:24

jag var där idag och tog vaccinet, det var helt galet, klockan 7 hade redan 150 personer varit där....tack för att du tittade in i min blogg, välkommen tillbaka!

http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

 
amandy

amandy

13 november 2009 01:27

ååh, ja älskar verkligen hellokitty, orkar inte bry mig om ifall folk tkr de är töntigt! de är bättre än att supa och slåss iaf =D Hehe, ja du, angående ditt inlägg, jag skulle aldrig våga ta den där sprutan :D hehe, men de är väl för allt man hört om den.. huahua, (: kika gärna in i min blogg mer om du vill =)

kram

http://amaandys.bloggplatsen.se

 
Brizen

Brizen

13 november 2009 01:55

Bra skrivet. Instämmer.

http://brizen.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

13 november 2009 15:38

Håller med dig, folk är ju som galna...
Själv ligger jag nu i flunshelvetet med är ändå i valet om jag ska ta sprutan, hade bestämmt mig innan att inte ta den men nu vet jag faktiskt inte...

Trevlig helg!

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lyckans Smed - 15 mars 2013 13:45

  Trevlig kväll tillsammans med ett gäng killar som har fått prova på att smida ute i verkstaden. Först fick de middag som jag lagade till över en eldkorg och så fika så klart innan de fick sätta igång. Det är så roligt att ta emot en grupp som in...

Av Lyckans Smed - 19 mars 2011 08:58

...Så är jag väldigt nyfiken och se hur trädgårdsjobbet jag blev klar med i höstas kommer att se ut i sommar när alla växterna tagit sig ordentligt! Det var ett jäkla göra med alla stenar! ;)           ...

Av Lyckans Smed - 19 mars 2011 08:48


  Håller på att smider till lite rosor i väntan på vårblommorna. Är väl inte ensam om att längta efter våren nu när solen äntligen börjar värma mot kroppen. Underbart!   ...

Av Lyckans Smed - 23 november 2010 12:10


     Hejsan Alla glada i vinterkylan! Här är det senaste tillskottet i smedjan. Det är en beställning som ska till Estland, det är lite kul tycker jag ;) Där ska den sitta som utsmycknad på en husvägg ute på panelen! Det är såååååå himla kul ...

Av Lyckans Smed - 16 september 2010 10:03

   Vet inte riktigt vad jag ska kalla det för. Ampelstolpe kanske, som jag gjort på beställning. Det är en platta i botten med fyra hål för bultar. I bakgrunden står det små och stora eldkorgar!    ...

Ovido - Quiz & Flashcards